Snøskavvel i Storlidalen, 4. november:

Lørdag ettermiddag kjørte jeg til Oppdal og rakk en tur innom Lotte med familie før jeg kjørte videre til hytta til Guri Anne. Her var Guri Anne og Mildrid akkurat kommet tilbake fra en tur til Fløtatind. Reinsdyrstek, rødvin, jordbær og baileys stod på programmet. Jeg fikk også endelig hilse på Ariel, som skal være hos meg et par uker nå mens matmor er i havet :) Det ble en hyggelig kveld, og på søndags morgen/formiddag tok vi det heeeelt med ro. Godt! Men vi måte jo ut å nyte finværet, så vi kjørte innover i Storlidalen. Her gikk vi bare opp i nærmeste fjellside hvor det var sol:) Kos! Vi gav oss da jeg begynte å kjenne det, og fikk med oss de siste solstrålene mens vi spiste matpakkene våre. Det var et herlig føre så vi fikk en fin nedkjøring, selv om jeg nok slet litt på mine smale fjellski. Uansett, det er best å starte forsiktig! Dette var iallefall helt på kanten av hva jeg kan gjøre foreløpig... Men jeg fikk en fantastisk fin dag ute i nydelig påskevær og med koselig selskap, så da skal jeg ikke klage :)

Se bilder:
http://eurofoto.no/shared/album/3332824/snoskavvel-i-storlidalen-04.11.12/1/178b6a95c5a52a6228c1844bb1127f88

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar