Guro's fjellturer
345 Skarvberget, 8. oktober:
Vi gir oss ikke med rypejakta:) Fra Olderfjord kjørte vi i retning Honningsvåg til vi passerte Skarvbergtunellen. Her gikk vi opp en bratt dal til vi kom oss opp på fjellet. Tor skaut ei rype, ellers så vi lite fugl. Knallvær!
Se bilder:
http://photobook.sol.no/show_album.php?aid=927084
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
‹
›
Startsiden
Vis nettversjon
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar