Guro's fjellturer
357 Rognfjellet, 18. juni:
Det var fremdeles lyst og fint da jeg var ferdig med ettermiddagsskift klokka ellve, så jeg dro bare hjemom å skifta før jeg kjørte ut på Skardsøya. Første del av turen går på skogsvei, ellers var det fin sti. Fin tur i midtsommernatta.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
‹
›
Startsiden
Vis nettversjon
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar