Guro's fjellturer
538 Bergsfjellet og 243 Høvikfjellet, 19. mai:
Jeg og Ole tok oss en treningstur på noen av "4-fjell" i styggværet. Gikk opp på Bergsfjellet fra Aurdalen, og deretter opp på Høvikfjellet fra Sandshamn på Ertvågsøya. Det var pissregn, og rett og slett en iskald fornøyelse...
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
‹
›
Startsiden
Vis nettversjon
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar