Guro's fjellturer
564 Einesaksla, 25. juni:
Jeg og Ole kjørte til Lindåshøgda i Mjosundet og gikk opp på Einesaksla som var med på "4 fjell". Klarte å miste stien på tur opp, så det ble en liten runde ekstra, men vi fant fram tilslutt.
Se bilder:
http://photobook.sol.no/show_album.php?aid=446813
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
‹
›
Startsiden
Vis nettversjon
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar