Guro's fjellturer
587 Heimsfjellet, 17. august:
Jeg ble med mamma og pappa på denne "Ti på Topp"-turen. Vi gikk opp fra Åsta i fint T-skjortevær, og jeg fant endelig "fjellstien".
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
‹
›
Startsiden
Vis nettversjon
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar