Guro's fjellturer
617 Kvenngrøet, 13. juni:
En ny "4-fjell"-tur. Ole var med. Vi gikk opp fra Hjelasetra. Fantastisk fin tur i tørt, lettgått terreng. Og selve fjellet er utrolig i seg selv med sine bratte stup på "framsida". Anbefales!
Se bilder:
http://photobook.sol.no/show_album.php?aid=447181
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
‹
›
Startsiden
Vis nettversjon
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar