Guro's fjellturer
Morovatnet, 18. mars:
Palmehelga kom med strålende vær, og fredag det ble tid til en liten skitur. Starta ved Vessesetra, gikk til Morovatnet, og et lite stykke mot sauleitarbua før jeg vendte nesen hjemover igjen.
Se bilder:
http://photobook.sol.no/show_album.php?aid=650253
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
‹
›
Startsiden
Vis nettversjon
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar