Guro's fjellturer
Steinvatnet, 6. august:
Fisketur til Steinvatnet med Ole. Sol, fint vær og ingen mygg! Vi gikk fra Djupsætra. Gjett hvem som fikk fire (små...) ørrett og hvem som ikke fikk noen?
Se bilder:
http://photobook.sol.no/show_album.php?aid=469086
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
‹
›
Startsiden
Vis nettversjon
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar