Guro's fjellturer
357 Rognfjellet, 3. mai:
Ole skulle ut å sykle, noe som etter min mening er en solskinnssport. Jeg tok derfor istede på meg fjellskoa og kjørte til Skardsøya i pissregnet.Grått&vått i dag.
Se bilder:
http://photobook.sol.no/show_album.php?aid=696097
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
‹
›
Startsiden
Vis nettversjon
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar