Guro's fjellturer
538 Bergsfjellet, 4. mai:
Måtte til Aure for å fylle bensin uansett, så da tok jeg med meg fjellskoene og stakk opp på Bergsfjellet med det samme. Klarte å treffe fint midt imellom to haglskurer, men det var utrolig vått i marka i dag.
Se bilder:
http://photobook.sol.no/show_album.php?aid=700183
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
‹
›
Startsiden
Vis nettversjon
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar