Guro's fjellturer
446 Dalemsfjellet, 7. juni:
Dette var en ny tur på "Ti på Topp"-lista. Jeg og Ole gikk opp fra det gamle alpinanlegget. Grei tur, men det var en kald fornøyelse til juni å være. Eller når jeg tenker meg om er det kanskje sånn juni pleier å være her i Midt-Norge:)
Se bilder:
http://photobook.sol.no/show_album.php?aid=446811
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
‹
›
Startsiden
Vis nettversjon
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar