Guro's fjellturer
587 Heimsfjellet, 3. juni:
Jeg og Ole kjørte til Åsta og tok turen opp på Heimsfjellet. Fint shortsvær denne dagen.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
‹
›
Startsiden
Vis nettversjon
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar