Guro's fjellturer
650 Rostolen, mars:
Jeg ble med Arve på enda et Aure-fjell jeg ikke hadde vært på før. Vi vassa i djupsnø og jeg sleit med å henge på oppover... Været var greit, men det blåste og var kaldt på toppen.
Se bilder:
http://photobook.sol.no/show_album.php?aid=447373
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
‹
›
Startsiden
Vis nettversjon
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar