Guro's fjellturer
722 Fonna, 17. april:
Det var bart og finvær på Nordlandet denne påska, så jeg bestemte meg for å ta en tur på Fonna. Helt tilfeldig dumpa jeg borti en hel haug med Hellandsjøinger på toppen, inkludert mine foreldre og søsken:)
Se bilder:
http://photobook.sol.no/show_album.php?aid=446816
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
‹
›
Startsiden
Vis nettversjon
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar