Guro's fjellturer
722 Fonna, 17. februar:
Ny Fonntur. Denne gangen var det masse snø, så vi måtte gå fra revfarmen. Tungt å gå med så mye snø. Surt på toppen.
Se bilder:
http://photobook.sol.no/show_album.php?aid=624482
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
‹
›
Startsiden
Vis nettversjon
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar