Guro's fjellturer
722 Fonna, 9. februar:
Årets føste tur gikk til Fonna. Det var bart opp til Litjfonna, så vi kjørte dit. Dermed ble det ikke akkurat noen langtur. Men vi kom oss iallefall ut av sofaen:)
Se bilder:
http://photobook.sol.no/show_album.php?aid=626559
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
‹
›
Startsiden
Vis nettversjon
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar