565 Storheia, 28. november:


Jeg reiste sørover for å forberede meg til eksamen. Fikk besøk av Siri på fredagskvelden, og etter en Porter på Mikrobryggeriet bestemte vi oss for å komme oss opp i rett tid og komme oss en tur ut på formiddagen. Vi starta fra Ilsvika med godt mot til tross for sluddbygene, og kjørte opp til Skistua. Her oppe var sludden litt tørrere, og etterhvert som vi gikk innover marka klarna det opp, og det ble riktig så fint:) Greit føre med nysnø og fin sti. Turen var litt kortere enn jeg hadde sett for meg, men utsikten var mye bedre enn jeg hadde håpet på:) Her kom vi jo opp av granskogen og fikk fritt utsyn i alle retninger:) Etter å ha fortært et par mandariner vendte vi nesen ned mot sivilisasjonen igjen, og sannelig fant jeg matteboka også...

Se bilder:
http://photobook.sol.no/show_album.php?aid=2446901

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar