416 Geitfjellet, 24. april:

Nydelig vårvær for tida:) Jeg skulle egentlig sykle en tur til Grillstadfjæra, men sykkelen var punktert:( Fant ut at jeg da bare skulle gå en tur opp Steinberget for å få litt motbakke. Men et kort stykke opp veien så jeg en sti som tok av inn i skogen. Fant ut at jeg måtte prøve denne, og ble raskt slukt av skogen, vekk fra sivilisasjonen:) Stien gikk rett opp fjellsida, og etterhvert passerte jeg skilt i retning Geitfjellet, så da forsatte jeg langs denne. Kameraet var desverre ikke med, da jeg ikke helt hadde forutsett at dette skulle bli en fjelltur... Kjempefin sti, som innbød til høyt tempo selv om det var bratt, så dette blir nok en favoritt når snøen smelter helt:) Det er med glede jeg konstanterer at jeg begynner å stole på mitt venstre kne igjen, og jeg jogga faktisk hele veien ned:) Da jeg kom ned oppdaga jeg at begynnelsen på denne stien faktisk starter 100 meter fra bygget jeg bor i. Storby? Hæ?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar