958 Raudfjellet, 17. september:


Jeg har ingen forelesninger på fredager, så igårkveld kjørte jeg til Resdalen. Våkna til lav skodde og yr i mårest, men kom meg etterhvert ut likevel. Valgte Raudfjellet fra Hølstoen i dag siden det er tydelig sti hele veien, tenkte det kunne være greit i all skodda. Det var vindstille, og jeg fikk en fin tur opp til toppen, selv om det var yr i skodda. Hadde to ganger fem ryper på skuddhold, de siste på toppen. Men de lever farlig for tiden, jeg hørte flere haglskudd i løpet av turen. Vel oppe krøp jeg under jervenduken og hadde en lengre matpause. Og mens jeg satt der, forsvant tåka i et øyeblikk, og jeg fikk iallefall et glimt av Raudfjellvatnet:) På tur ned letta skodda også litt, og jeg hadde sol siste biten bort til bilen:)

Se bilder:
http://photobook.sol.no/shared/album/2771102/raudfjellet-17.09.10/1/fdeb7b03de50cdf5956c08d9522e5fd0

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar