Preikestolen 12. oktober:


Jeg er på simulatorkurs i Stavanger, og endelig fikk jeg anledning til å prøve meg på Preikestolen. Været var nydelig og Tor ble med som selskap og stilte som sjåfør:) Det blir tidlig mørkt nå om dagen, og begge jobba til fire, men vi kom oss avgårde fra byen i halv femtida. Vi traff perfekt på ferga, og vel fremme på parkeringa ante vi muligheten for at vi rakk å komme opp før sola gikk ned. Det gnistra av oss opp lia, og etter 50 min var vi oppe:) Og vi fikk faktisk fem minutter der oppe før sola forsvant:) Vi fikk hele hylla for oss selv også! Høydefølelsen her oppe er enorm! Denne fjellhylla er slettes ikke oppskrytt! Det er virkelig verdt å gå en tur opp hit. Og til og med jeg syntes det var en smule ekkelt å stå helt ute på kanten her! Nydelige farger på himmelen i solnedgangen:) Det ble mørkt mens vi tusla ned igjen, men hodelykta var med så det gikk greit. Avslutta med en nydelig treretters på den spenstige Preikestolhytta:) Bra tur!!!

Se bilder:
http://photobook.sol.no/shared/album/2795442/preikestolen-12.10.10/1/b128f5de7995363c4cf651fe6e9f4725

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar