243 Høvikfjellet, 2. mars:


Den andre vårdagen kom med ti grader og lettskya fint vær her ute ved kysten, så jeg måtte selvfølgelig ut en tur! Hadde skitur i tankene helt til jeg kom ut døra og fikk se Høvikfjellet ligge der helt snøfritt. Vårfølelsen gjorde at jeg fikk lyst på en fottur istede:) Jeg kjørte ut til Sandshamn og fulgte den tørre, fine stien til topps. MYE vind her oppe! Det var såvidt jeg fota meg, men likevel så fin temperatur at jeg ikke behøvde jakke. Deilig! Etter å ha beundra utsikten mot nydelige fjell på Tustna bars det ned igjen. Vel nede var det enda lenge til sprintstafetten skulle begynne, så da tok jeg likegodt en joggetur til Storbullvatnet. På vei tilbake derfra konstanterte jeg at jeg fremdeles ikke hadde lyst til å gå innomhus i dette fregneværet, så da stakk jeg ned til Kvennavågen. Jeg ble sittende der på et svaberg og nyte sola og varmen en godt stund, før jeg gikk hjem og fikk se både jentene og gutta vinne medaljer:)

Se bilder:
http://photobook.sol.no/shared/album/2931278/hovikfjellet-02.03.11/1/ecde6bd8aa35d36ed56ad269ad1565a8

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar