64 Nessahammeren, 27. mai:


Det var veldig rufsete vær idag også:( Konstant regn eller yr, og vind som sto rett inn bukta. Men jeg ble veldig frista på en padletur likevel, og tenkte at jeg kunne iallefall ha meg ut å sjekke hvor ille det evetuelt var. Med vinden midt imot, slo det over på vei ut bukta, og det var ikke så veldig koselig, men jeg tenkte at en tur til Kvennavågen må jeg iallefall klare. Men jo næremere Kvennavågen jeg kom jo roligere ble det:) Jeg kom jo i ly for Jøsøya. Dermed ble saken raskt avgjort, og jeg satte kursen rett ut dit. Og jo nærmere jeg kom, jo roligere ble sjøen:) Vel over vika fulgte jeg landet helt ut til Sørskaget, før jeg snudde og fortsatte mot kaia. Like nedafor fjøset så jeg en oter i fjæra:) Ved kaia padla jeg på land på stranda ved siden av, og tok en avstikker opp på Nessahammeren:) Padlinga tilbake til land gikk virkelig unna, for når jeg kom utpå fikk jeg vinden i ryggen, og kunne surfe på bølgetoppene inn til bukta igjen:) Fin tur!

Se bilder:
http://photobook.sol.no/shared/album/2971633/nessahammeren-27.05.11/1/fba065004ba47b1a1059fbc0c134410d

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar