1071 Honnstadknyken, 2. oktober:


Etter en rolig start på dagen med god frokost på hytta pakka jeg sammen og kjørte nedover Surnadalen. Jeg tenkte det kunne være fint å ta en fjelltur på vei hjem, så jeg kjørte opp til hyttefeltet Skeisnebba over Skei. Her går det merka sti opp til Honnstadknyken. En ser toppen tidlig på turen, men en blir nok litt lurt flere ganger, toppen er lenger unna enn det ser ut til. Det var fryktelig vått i terrenget i dag, men da jeg kom meg opp på ryggen var det fint å gå innover mot toppen. Nydelig vær i dag også, med strålende sol og blå himmel. Men temperaturen er mere tilbake til normalen, med bare 10 grader idag. Nydelig utsikt ut over Surnadal fra toppen, og også fin utsikt innover i Trollheimen. Øvstbødalen og Søyådalen må nok besøkes etterhvert:)

Se bilder:
http://photobook.sol.no/shared/album/3049114/honnstadknyken-02.10.11/1/c9583875765ec9c9b55dc444f7c5d826

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar