1162 Resfjellet, 14. januar:


Det var fine meldinger, så jeg skulka nok en gang fredagens forelesninger til fordel for en skitur. Jeg kjørte til Resdalen på torsdagskvelden, og Even kom også oppover. Fredagen kom med strålende sol fra skyfri himmel, så vi pakka sekken for en tur på Resfjellet. Heldigvis var det kjørt scooterspor hele veien fra første myra ovenfor hytta og helt inn til Ogjerdshøylu. Hardt føre videre oppover fjellet. Vi tok matpause i siste bratte lia før vi gjorde unna de siste høydemeterene til toppen. Nedturen gikk lettere for Even som hadde tungt utstyr, men jeg kom meg da helskinna ned jeg også. Vi tok snarveien rett ned mot Mjukin, og det gikk helt fint å komme seg ned her også:) Og da vi runda Mjukin på tur ned fikk vi med oss dagens siste solstråler:) Bra tur:)

Se bilder:
http://photobook.sol.no/shared/album/2905661/resfjellet-14.01.11/1/541e2f590a28c43c66e0d590513ab760

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar