Rønningen, 30. september:

Etter en meeeget slitsom, men sinnsykt arti helg med Jønnabesøk, klarte jeg tilslutt å komme meg ut i finværet utpå ettermiddagen. Jeg er ikke helt trygg på hvor mye jeg klarer enda, og fant ut at det ville være best å sykle, og å unngå alt for bratte motbakker. Jeg har aldri vært på Rønningen, så jeg fant ut at det var på tide med en tur dit. Jeg kjørte til Granåsen og starta derfra. Det går en fin, gruset sti derfra og hele veien inn til Rønningen, og med slak stigning passet det perfekt. Det var nydelig innover skogen og over myrene i alle høstfargene! Vel oppe på Rønningen var jeg så seint ute at jeg fikk stedet for meg selv. Stien videre mot Marken frista også mye, men det ville blitt alt for seint om jeg sykla videre, derfor trilla jeg tilbake samme vei som jeg kom. Men det vurderes sterkt en rundtur med start i Granåsen, for så å sykle gjennom marka og hele veien hjem. Det tror jeg hadde vært fint:)

Se bilder:
http://eurofoto.no/shared/album/3366397/ronningen-30.09.12/1/f49f785d0ce56a7b53c68ee3e4b0dec3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar