Skjelbreia rundt, 2. oktober:

Etter en vellykket tur til Rønningen ville jeg prøve meg på en litt lengre tur. Siden jeg aldri har vært i Grønlia kjørte jeg opp til Fjellseter og starta derfra. Jeg har lest et sted at det skal være mulig å sykle rundt Skjelbreia også på vestsiden, så tenkte det kunne bli en fin runde. Valgte stien istedet for veien ned mot Grønlia og det var virkelig fint å sykle her! Ved Grønlia var det mye folk idag:) Jeg fortsatte videre rundt vannet på vestsiden, og det gikk egentlig veldig fint. Det var likevel et parti hvor det var vel mye røtter og jeg måtte gå av sykkelen et stykke... Men jeg blir vel bedre på det etterhvert:)  Vel nede ved demningen kom jeg jo inn på grusveien igjen, og fulgte bare den tilbake til Fjellseter. Fin runde, som nok desverre ble litt for lang for meg nå. Men jeg fikk meg en god tur ut, og den skal definitivt gjentas når jeg blir bedre:)

Se bilder:
http://eurofoto.no/shared/album/3289040/skjelbreia-rundt-02.10.12/1/ced3b6aaaf7f3602ddb975fa72923f56

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar