415 Røstfjellet, 19. juni:

Jeg tok VMAXen med på en luftetur til Hellandsjøen for å se på hytta på Stavneset, og for å hilse på jordomseilerne mens de er hjemme i Trøndelag for siste gang på lenge. Jeg ble over ei natt på Vaagan, og fikk nyss i at Siri og Anja skulle til Røstfjellet, så da kræsja jeg likegodt turen ;) Fantastisk sommervær, og virkelig en nydelig dag å være på fjellet! Jeg gikk bare til høyeste punkt, og la meg til i solsteiken der, mens de andre snuppene fortsatte helt over til TipåTopp-posten. På vei ned fikk vi en geologileksjon utenom det vanlige, her er det nok muligheter for å skape presedens! Senere på kvelden gikk turen til båthavna på Øra for å se innom jordomseilerene :)

Se bilder:
http://eurofoto.no/shared/album/3429374/rostfjellet-19.06.13/1/80185b215f0fb74995a8cf877d8c7cc0

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar