Tovatna, 16. juni:

Vi våkna til nydelig vær, og frokosten ble inntatt på verandaen. Vi skulle hver til vårt, så formiddagen ble bare brukt til å pakke sammen og rydde ut av hytta. Takk for en trivelig helg! Jeg hadde litt tid til overs, og kjørte inn til Storli gård for å sjekke ut grusveien innover mot Tovatna. Møtte noen lokale byger flere steder på vei opp gjennom Storlidalen, men det var sol og fint da jeg starta å sykle. Vel oppe ved Tovatna møtte jeg på en skur igjen, så jeg snudde snart ned igjen. Men det er et nydelig fint område iallefall! Fantastiske fjell! Etterpå ble det middag, kake og cupcakes hos Lotte. Jeg kan iallefall ikke klage på maten denne helga :)

Se bilder:
http://eurofoto.no/shared/album/3426986/tovatna-16.06.13/1/ba6298b2f52d198e59968014ceac7c49

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar