1004 Kufjellet, 18. februar:


Etter tre uker offshore og to dager på Oslo Fashion Week for å se på utstillinga til Mari, var jeg mildt sagt dødsklar for en skitur! Rune har vært mye ute på ski denne uka, og visste hvor vi skulle dra for å finne godt føre. Så da starta jeg i rett tid i retning Surnadal. Vi kjørte opp i Vindøldalen, og la ivei opp lia mot Kufjellet. Ingen vind, fin temperatur, og mer og mer sol utover dagen gjorde at dette ble en knalltur! Og jeg fikk endelig testa nyskia! Formen er dårlig for tida, men jeg kan iallefall ikke legge skylda på tunge ski og sko:) Sola kom virkelig fram da vi kom opp på toppen, og her var det fin utsikt mot fjellene i Søyådalen, nedover og oppover Surnadalen, og utover mot Tustnastabban. Vinddøldaøen er også utrolig vakker, med bla Snota innerst i dalen. Jeg var spent på nedturen, og ble gledelig overraska:) Jeg trives mye bedre på dette utstyret! Og føret va upåklagelig:) Men det må nok litt trening til, da jeg oppdaga et par nye muskler nedover lårene som jeg ikke ante jeg hadde...

Se bilder:
http://photobook.sol.no/shared/album/2924655/kufjellet/1/4b430e3a303c20a7c6cd1e181620b892

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar