Reslia, 2. september:

Idag var været kanskje litt mer høstaktig, og iallefall veldig varierende! Strålende sol og blå himmel, styrtregn og skodde, og for det meste en mellomting: lett yr. I et solgløtt kom jeg meg likevel ut, bare for å få lett yr igjen med det samme. Men mens jeg sykla mot fylkesgrensa og tok en svipptur innom Resvatnet hyttegrend kom sola fram igjen. Så da jeg kom opp på høyden ved grensen ble det da riktig så fint:) Jeg fortsatte min utforsking av hytteveier, og svingte av mot Reslia. Veien bare fortsatte i retning Mjukin, og gikk etterhvert bratt nedover. Jeg håpte den tilslutt endte nede på hovedveien slik at jeg slapp å sykle opp igjen de bratte bakkene, og plutselig sto jeg ved den øverste ekra i Vålåskaret. En virkelig fin liten rundtur!

Se bilder:
http://eurofoto.no/shared/album/3240573/reslia-02.09.12/1/7fb9885b4d7426bb94d71164a3b5d376

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar