Munkholmen, 9. oktober:

Vel hjemme i Trondheim ser det ut som om jeg har tatt med meg regnværet nordover. Men etter lunch idag tittet sola frem i lengre tid, og jeg trilla med meg kajakken ned til fjæra. Siden det var så rolig sjø fant jeg ut jeg bare måtte hive meg i det og padle ut til Munkholmen. Det gikk raskere enn jeg hadde trodd, men dønningene var voksne nok til slik alenepadling. Etter en liten vanningspause ute på holmen satte jeg baugen mot land igjen. Morsomt å seile på dønningene innover:) Jeg svingte innom båthavana på Skansen og så på seilbåter før jeg padla siste biten bort til Ilsvika igjen. Jeg må bli flinkere til å bruke kajakken!

Se bilder:
http://eurofoto.no/shared/album/3298243/munkholmen-09.10.12/1/64693f2c5067e3723df7aa2c576ae691

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar