1162 Resfjellet, 11. september:


Etter å ha sykla litt rundt i bymarka noen dager, tok jeg sjansen på at jeg klarte en fjelltur igjen. Jeg kjørte til Resdalen lørdag formiddag. Mamma, pappa, bestemor og bestefar var allerede på hytta. Arti med besteforeldrebesøk i Resdalen:) Etter en lengre lunch pakka jeg vindjakken/buksa i sekken og kjørte bort til Vålåskaret. Etter 14dager så og si på sofaen var det godt å bryne seg på en god motbakke igjen, og turen opp til toppen gikk raskt unna:) Godt! Vel oppe møtte jeg kjentfolk også. Signe og Arnt Gunnar hadde tatt turen hit idag, slik 120 andre også hadde gjort! Resfjellet opp hadde gått tidligere på dagen, og sprekingene bruker ca en time opp til toppen fra Meldal. Imponerende! Jeg fikk trivelig turfølge ned igjen, og nedturen gikk heller rolig, da jeg ennå kjenner til ribbeinsbristen. Nydelig turvær og god temperatur idag, selv om sola var fraværende. Vel nede på hytta var det tid for nydelig hjortemiddag, etterfulgt av hjemmelaget brownies, med en fin blanding av rødvin, baileys og konjakk. Nam:)

Se bilder:
http://photobook.sol.no/shared/album/2762324/resfjellet-11.09.10/1/15358ad290c00bee622d7a066585a85b

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar