710 Vassfjellet, 13. september:


Kroppen fungerer best på sykkel for tida, så idag sykla jeg likegodt til topps. Jeg våkna til nok en nydelig høstdag, og fant ut at jeg rakk en tur på Vassfjellet før ettermiddagens forelesning. Jeg starta på Kvål, og fikk da en sammenhengende laaang motbakke opp til toppen. 660 høydemeter på 7 kilometer var hardt nok for en skikkelig amatørsyklist! Men jeg oppdaga ikke hvor mye motbakke det egentlig var før jeg trilla ned igjen med klypa godt rundt bremsene hele veien. "Har jeg virkelig sykla opp hele denne bakken???" Men oppe var jeg, og nøt den vide utsikten til Trondheim og omkringliggende områder. Et par andre sjeler var også ute en mandag formiddag, og har jeg ikke sett syner så møtte jeg en supersprek dame med navn Terese smilende, hilsende og joggende ned fra fjellet også.

Se bilder:
http://photobook.sol.no/shared/album/2763755/vassfjellet-13.09.10/1/7e2f7fc20c6046687f4df6a89817b783

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar