558 Lifjellet og 572 Hundsvassknubben, 31: oktober:


Da jeg våkna kjørte jeg først en tur på Øra for å se på Oddmund sitt lag spille Tjeldbergoddencup. De var skikkelig flinke og imponerte meg selv om resultatet kanskje ikke ble det beste. Etterpå kjørte jeg tilbake til Lian og parkerte der. Opp lia måtte jeg hive jakken i steiksola:) Men før jeg rakk å komme opp på toppen begynte det å bli litt overskya. Et kort opphold på toppen av Lifjellet, og jeg gikk videre over toppen og ned på andre sida. Rusla over myrene mellom de to fjellene, og så tok jeg en liten matpause ved vannet da jeg kom til foten av Hundsvassknubben. Siste biten opp til Hundsvassknubben gikk greit, og her oppe var det både vind og regn. Jeg tok noen bilder og begynte på hjemveien. Gikk på andre sida av vannet ned igjen, og rundt Lifjellet istedet for over, men fant likevel greit frem gjennom skogen, og kom tilbake på stien der jeg gikk opp første lia. Regnet gav seg etter kort tid, så dette var en fin tur i nydelig høstvær:)

Se bilder:
http://photobook.sol.no/shared/album/2815661/lifjellet-og-hundsvassknubben-31.10.10/1/fd8e4c2f223e0fa39265f3085ecda658

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar