Nyttårsfeiring på Kårvatn, 31. desember - 2. januar:


Jeg fikk nyss om at en gjeng TTF'ere skulle feire nyttår på Kårvatn, så da ble det til at jeg slengte meg med dit. Guri, Kirsti, Mildrid, Ulf, Linda, Roar, Oddveig, Egil og Bjørn var alle kommet opp da jeg kom skliende på blankisen på fredagskvelden. Nyttårsaften ble feiret med utrolig godt pinnekjøtt og multekrem. Mye godt i glasset var det også, og akkurat passe med raketter:) 1. nyttårsdag ble starta i sportsbutikken på Kårvatn, som er intet mindre enn imponerende. Den er virkelig vel verdt et besøk! Etter å ha svidd litt kronasjer og sett på nye ski, labba vi opp lia i alt pudderet. Jeg slet fryktelig med kortfeller, og Rune var virkelig gentleman og bytta ski med meg. Men etter en stund klarte jeg ikke se mer på at han slet seg ut, så jeg snudde. Jeg var likevel kommet langt opp i lia, og fikk en fin tur ned igjen:) Lørdagskvelden ble en smule roligere, og på søndag var det på'n igjen opp lia. Og hvis det var pudder til pungen igår var det pudder til puppan idag! Vi fikk også følge av to ivrige herrer fra Trondheim. Jeg var så heldig å få låne litt breiere ski, med langfeller idag, og fikk en mye bedre tur opp, og en knalltur ned igjen:) Bra helg:)

Se bilder:
http://photobook.sol.no/shared/album/2895727/nyttarsfeiring-pa-karvatn-31.12.10-02.01.11-blogg/1/1753eed8987c67bd3b76d338a74cd385

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar