779 Steingeita, 13. august:


Det var fantastisk vær da vi våkna, og siden leiligheten ligger i skyggesiden halve dagen, gikk vi ned i Bukta og tok turen over til Jøssøya. Her ble det verandaliv og lesing hele formiddagen. Akkurat som å være i syden:) Issa (katt: tidligere Isak), Festus og Janne (kopplam) krever sitt av oppmerksomhet og er koselig selskap:) Utpå dagen ble vi sultne og dro hjem igjen. Edvard måtte få med seg PL-starten, men jeg klarte ikke å sitte inne i finværet. Dermed kjørte jeg til Aurdalen og tok turen opp på Steingeita. Det var fryktelig vått i terrenget, og veldig varmt, så det ble et slit. Men det er så fantastisk fint når en kommer opp på ryggen, og da fikk jeg endelig en liten bris også. På toppen hadde jeg selskap av ei overnysgjerrig røyskatt:) Jeg kom hjem til rødvin og laks på verandaen hos Henny og Augustinus, og avslutta med kos med lille Markus i sofaen etterpå:)

Se bilder:
http://photobook.sol.no/shared/album/3015993/steingeita-13.08.11/1/2fa9720b90e7d6f90770c81eeb68b5ea

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar