0 Straumsneset lykt, 8. juli:


Etter to døgn i senga/sofaen med feber klarte jeg utpå ettermiddagen endelig å få ned noe mat, og når kveldssola begynte å plage meg i sofaen måtte jeg ut å teste formen. Kjørte ut til Akkarfjord og gikk utover mot Straumsneset for å finne nok en post som turlaget har satt ut. Og for en nydelig tur! Litt rart at jeg ikke har fått med meg dette før, etter snart fire år i Hammerfest, men jeg er kanskje litt for toppfiksert:) Litt småkupert, berg og lyngheier, og flere små vann. At jeg har oppholdt meg innendørs alt for lenge og at været var fantastisk gjorde sikkert også sitt til at turen ble knallbra:) Even poengterte faren for at jeg fremdeles har feberfantasier, men jeg håper bildene kan avkrefte dette:)


Se bilder:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar