560 Hinnsteinen og 603 Vardheia, 18. juli:


To uker ferie, hvor plana med første uka egentlig var å suse litt rundt i Finnmark og gå i fjellet. Men nå melder det selvfølgelig åtte grader og regn i både Troms og Finnamark i helga og hele neste uke... Så da pakka jeg golfen full av hva jeg tror jeg trenger for en uplanlagt tur til dit det er sol:) Blingsa tydeligvis idag, for jeg har ikke funnet sola enda... Men krysser fingrene for at den dukker opp imorra. Uansett, jeg havna iallefall i Harstad. Det er oppholds, vindstille og betydelig bedre temeratur her, så da får det bare være at det er overskya. Litt lavt skydekke gjorde at de høyeste toppene fikk være i fred i dag. Men øverst i Breivika fant jeg starten på en sti som så ut til å lede til en topp, og litt lenger opp i lia motte jeg på ei anna fjellgeit. Hun kunne fortelle om fin utsikt, gode stier og flere toppmuligheter, så da var jeg på riktig vei:) Gikk først opp på Hinnsteinen og nøt utsikten herfra, før jeg gikk opp på Vardheia etterpå. Fin tur:)


Se bilder:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar