964 Himmeltindan, 20. juli:


Våkna til en ny nydelig dag, og kjørte til Hauklandsstranda på Vestvågøy. Nydelig strand som ble kåret til Norges vakreste for noen år tilbake. Jeg fulgte NATO-veien et lite stykke, før jeg svingte opp i skaret i retning Utakleiv. Vel oppe i skaret var det bare å gå inn i Durmålsdalen og begynne på den laaaange motbakken til toppen. Bratt gressbakke så og si hele veien opp til fortoppen på 934 moh. Her oppe møtte jeg "kremen av Vestvågøy":) Jeg ble vel ikke helt klok på om det var Himmeltind eller seg selv de snakka om:) Spiste matpakken min sammen guttene før jeg tok en snartur opp på hovedtoppen. Her oppe står det en diger radar, så det er kanskje ikke det lureste stedet å oppholde seg veldig lenge. Fikk knipsa et par bilder og gikk ned til fortoppen igjen. Nå hadde det kommet flere folk hit som satt æ koste seg i finværet. Jeg fikk selskap av "kremen" på turen ned igjen til stranda.

Se bilder:
http://photobook.sol.no/show_album.php?aid=2327036

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar