580 Skjenna, 6. april:


Siri måtte desverre jobbe resten av påska, så hun skulle dra hjem idag:( Istedet tok jeg kontakt med Rune, for å høre hva slags turplaner han hadde. Han var småsjuk og hadde ingen store planer, men en liten topptur i det fantastiske føret som er nå om dagen ville han gjerne bli med på. Jeg kjørte til Surnadalen, og vi tok på oss skia rett ved huset til Rune. Det var sol overalt ellers på vei dit, men akkurat her snødde det:( Det bars opp lia på en skogsvei, og heldigvis hadde noen gått her igår. Så det ble ikke fryktelig tungt før vi kom et godt stykke opp over skogen, der sporet sluttet. Men da var det ikke lange biten igjen til toppen, og vi delte på brøytinga. På vei oppover skogen kom sola hit også, og været ble rett og slett nydelig. Fikk noen fine bilder i dag:) Jeg var spent på nedturen, som jeg alltid er når jeg går med tungt utstyr... Jeg er ikke helt komfortabel med dette enda, det blir rett og slett for lite trening tror jeg... Og så er jeg for pysete... Men med dette fantastisk jevne og fine føret synes til og med jeg det er kjempemorsomt! Skulle ønske jeg ikke ble så sliten i lårene! Etterpå ble det en kaffesup hos Rune før jeg kjørte tilbake på hytta.

Se bilder:
http://eurofoto.no/shared/album/3176228/skjenna-06.04.12/1/abb6f8df312c6b6478049d5686e359b0

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar