286 Våttakammen og 416 Geitfjellet, 20. august:

Jeg måtte jo vise Monica turmulighetene jeg har rett utenfor stuedøra, så vi tok med sykkelen og rusla opp mot Våttakammen. Vi hadde fint turvær, og fortsatte derfor mot Geitfjellet etter en pause på Våttakammen. Jeg fikk sykla litt også, selv om det er nytt for meg å sykle i terrenget. Arti å pushe reddhare-grensen litt:) Vi kom oss da tilslutt opp på Geitfjellet, med sykkel og det hele! Jeg tør nemlig ikke sette den fram meg... Veien ned la vi om Helkansetra siden det er litt enklere sykkelforhold den veien. Og selv om føttene ikke er enige var det godt med en skikkelig "langtur" igjen!

Se bilder:
http://eurofoto.no/shared/album/3228545/vattakammen-og-geitfjellet-20.08.12/1/a92c2d4045d232db219065d1e28eea4c

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar