468 Røyken, 11. juli:

Monica dro etter frokost, og det ble stille i baksetet gitt. Men vi måtte jo se mer av Vesterålen og satte kursen mot Andøya. Mer overskyet i dag, men fremdeles varmt i været:) Andøya imponerte med sitt varierende landskap med endeløse myrer, skarpe tinder og uendelige strender! Vel ute på Andenes fikk vi oss litt mat, før vi satte kursen mot Røyken for å få sett litt på utsikten. Også her går det vei opp mot Ramnan så jeg kunne iallefall sitte på sykkelen ned igjen. Oppover var det til tider litt vel bratt til at jeg klarte å sykle på min kjære Biltemasykkel:p På toppen var det desverre skodde, men en skulle ikke gå langt ned for vi fikk se utsikten over Bleik. Her ute er landskapet vilt og vakkert! Jeg slet litt på vei ned mot sykkelen, så dette ble nok litt i overkant, men jeg klarer ikke å si at det ikke var verdt det:) Etterpå kosa vi oss med is og kaffe nede på Andenes, før vi kjørte hjemover og sjekka ut den andre siden av øya. 

Se bilder:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar