272 Hangervåttån, 15. mars:


Været har vært forferdelig de siste dagene:( Igår havna jeg faktisk i Pirbadet for å trene. Hehe, en blir jo like våt om en er ute eller i bassenget for tida. Men idag var det iallefall oppholds:) Skitur frista ikke, siden jeg var i lysløypa her om dagen og fant bare blankis. Det har sikkert blitt bedre føre nå, men jeg valgte en fottur istedet. Sightseeing i egen kommune ble det også:) Jeg kjørte utover på Byneset, og selv om jeg har kjørt hovedveien rundt før, har jeg ikke vært helt ytterst der ute før. Og det var virkelig fint i fjæra på tur utover, i blikkstille og med et og annet solgløtt. Fint:) Helt ytterst fant jeg en skogsvei som så ut til å ha retning opp på Hangervåttån, som var dagens mål. Jeg fulgte denne opp gjennom den tette granskogen. Og skog var det! Jeg kom liksom aldri ut av den heller... Men oppover gikk det, så da satsa jeg på at jeg hadde rett retning. Og ganske riktig, på en haug jeg etterhvert kom til hang det et plastbånd i et grantre, og ca 50 meter lengre opp hang det en postkasse. Jeg var visst på toppen. Midt i skogen! Jeg fulgte likevel en sti utover mot fjorden, og litt lengre ned var det en åpning i granene og nydelig utsikt:)

Se bilder:
http://photobook.sol.no/shared/album/3168779/hangervattan-15.03.12/1/93b5130b0232592affe06f27340fbc86

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar