732 Mjukin, 16. mars:


Sooooooooool! Etter en runde på skolen kom jeg meg ut av byen i rett tid. Og det var en fryd å kjøre fra regnskurene og opp mot Trollheimen som lå og badet i sol da jeg kom fram på hytta i totida. Det var virkelig fin temperatur, så lunchen ble inntatt i sola på verandaen:) Leksene ble også hentet ut på verandaen, og jeg ble sittende der til det utpå ettermiddagen ble litt mer overskya. Da fant jeg fram skiene og tok turen opp på Mjukin. Skiføret er ikke noe å skryte av akkurat, det er gjennomslagsføre, og barflekkene begynner å bli framtredende. I skyggesidene var det derimot tynn beinbryterskare, som jeg fløt oppå så lenge jeg satte til rett fram, men som jeg brøt igjennom så fort jeg prøvde å bremse eller svinge. Nedturen ble spennende! Fra toppen kunne jeg se alle storfjella, så selv om det var overskya var skydekket høyt:) Krysser fingrene for at været blir like bra resten av helga! Jeg trenger å fylle på ute-på-tur-lagrene før jeg reiser til havs igjen.

Se bilder:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar