359 Melakammen, 26. august:

Jeg var hjemme på Vaagan i helga, og skulle ta turen ut til Foldfjorden på søndag. Det er jo noen dager siden sist jeg prøvde å gå litt mer, og hva er vel bedre å gå i enn skikkelig nordmørsk myr? Så da fant jeg ut at jeg skulle svinge oppom Melakammen på tur utover. Jeg har jo aldri vært her før, og det så ut til å kunne være en passe kort tur for meg. Jeg fant ikke noe god sti, så jeg holdt meg i myra:) Toppen var imidlertid lett å finne, og gav belønning i form av fin utsikt over hele Årvågsfjorden, Torsetsundet og Dromnessundet:) Litt lett regn gav slettes ingen demper på humøret! Kjenner jeg den gode fjellturfølelsen sakte komme krypende tilbake? Tør jeg håpe?

Se bilder:
http://eurofoto.no/shared/album/3231152/melakammen-26.08.12/1/5dcf5f7945405589dad42791b8e3b125

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar