Vaagsetra, 18. juli:

Vel hjemme igjen dro jeg utover til Vaagan. Her står alt på hodet i bryllupsforberedeleser, og både Mari og Siri er hjemme:) Jeg har late dager med lesing av bok, wordfeud og et og annet kjøreoppdrag i forbindelse med bryllupet. Men jeg må prøve meg litt frem med hva jeg tåler, så en og annen sykkelturen blir det. Men jeg merker godt når jeg tar i for hardt, så kunsten er å bare være på tur, ikke trene:) Jeg tok runden rundt Mistfjorden, og her er det lenge siden jeg har vært! Vågseterveien er jo nesten gjengrodd! Og jeg skulle gjerne vært på Vaagsetra en dag med litt varmere vær, for her er det fint å bade:) Mari jobber med forberedelsene til å vise kolleksjonen sin i Danmark, så jeg fikk et uvanlig syn i garasjen da jeg kom hjem:)

Se bilder:
http://eurofoto.no/shared/album/3228206/vaagsetra-18.07.12/1/7ab7c08a8a8cc85145650f06b90ea259

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar